close
該怎麼樣的不著痕跡?
是你..而你知不知道是你?!

很糟糕的,坦蕩蕩的心不見了..
上次躲在角落裡沒帶回來?!

唉..讓我又回到這裡的朋友..你喔..
以前我們去看過星星,
可惜不像小王子與Antoine一樣,
我知道當你抬頭看到窗外的星星,你不會笑,
你始終看不到我在自己的星球上對你笑,
更不用說會覺得所有的星星都在笑囉~

最近其實常常感覺,朋友的定義好難 >.<
我喜歡你,才會把你當朋友,

I like you because

When I tell you something special
You know it's special
And you remember it
A long long time

我始終沒有送給你一本羅密歐會送給茱麗葉,查理布朗會送給史努比的書..
"我喜歡你"
I like you because
I don't know why but
Everything that happens
Is nicer with you

It must have been lonesome when I don't like you..

*********************

I like you because
I don't know why
Just like like you..

Maybe you like me because
You don't know why
Just need me..

我親愛的朋友,其實,你傷害了我
讓我又回到這裡的朋友..
arrow
arrow
    全站熱搜

    Esther 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()